meningen med en film utan tal?

Precis när vi skulle till att se på en film så kom vi på att vi lära åka till mammas lägenhet och hämta post och nyckeln som låg utanför dörrn, så vi åkte . Efter vi hade vart där så åkte vi till willys och handlade grönsaker och dip , sen till Mc donalds(!) och köpte mat med oss hem . Trodde aldrig jag skulle kunna äta det igen efter att ha sett filmen "supersize me" , men tji fick jag .

Nu sitter vi hemma i vardagsrummet och har precis käkat opp . Samtidigt sitter vi och försöker förstå meningen med att göra en film där dom i princip bara säger 5 meningar i hela filmen .. Jag pratar om "valhalla rising" , det är alltså den vi sitter och kollar på , men nu stängde vi av den för att den var så kass.

Klockan 5 kommer syster min hit
med deras bil , jag ska nämligen skjutsa henne ut till sandviken där hon sedan ska ta sig vidare ut mot skogen där hon ska partaja natten lång. Sen ska vi svänga förbi i valbo och hämta en rakaparat så jag kan raka bort thias långa (fina) hår. Han är trött på det , men jag tycker att det är fint . Dock är det inte fint när det blir för långt , så det är lika bra att raka bort det så det får växa ut igen . Speciellt med hans jäkla svinto han har därbak.

Nu ska jag nog kila över till grannen som har lånat våran badkarsplopp , tänkte nämligen ta mig ett bad ikväll med lugnande olja och en ansiktsmask :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0