min svanskooota gör ont!

Nu är vi hemma från storhandlingen och har även haft en jobbarkompis till T på besök .
T håller på att koka makaroner till matlådan imorgon och jag sitter och försöker hålla mig vaken så att vi ska kunna se film.
Jag fattar inte vad det är med mig idag , jag har ju sovit hela dagen och är fortfarande helt D-Ö-D ?
Min svanskota värker så jag håller på att gå under (vilket tydligen inte var så konstigt enligt bm med tanke på hur långt ner bebisen ligger). Den ligger verkligen enda ner nu och trycker på som bara den .. Inte konstigt att det känns som att den ska "ramla ut" när som helst .

Fick lite information om förlossningen idag och även kontrollerna dom gör på bb efteråt , så som hörsel osv. Fick även göra det "vanliga" , så som blodsocker , blodtryck , väga (+10 kg), lyssna på hjärtat (130-140 slag/minut) och mäta magen som idag var 33 cm.



Vi längtar så himla mycket efter dig hjärtat





Nu ska vi kika på en film och krypa ner i soffan

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0