Mobilblogg- det blev inte riktigt som vi t...

Mobilblogg- det blev inte riktigt som vi tänkt oss idag, ni vet med film och lugna puckar.. Eller ja, lugnt blev de vell men ingen film. Istället blev vi bjudna hem till thias föräldrar på middag, så vid femsnåret åkte vi dit och fick världsgod mat . Grillad flintastek (om ja inte minns fel,jag är skitdåligt på köttsorter!!) och potatis'vofflor.. Dom ser ut som små vofflor typ, skitgoda. När vi hade ätit så satte vi oss på balkongen tillsammans och pratade bebisnamn o allt därtill, blev en och annan öl för alla utom min del . Jag drack 7up ja;) Nu är vi iallafall hemma och både thias och Svea sover som två stockar. Thias här bredvid mig och Svea nedanför sängen på sin bädd. Svea snarkar, högst.. Antar att det är lika bra att jag också sover, finns inte så mycket annat att göra känns det som. Skriver mer imorgon när jag vaknat, då från datorn:) puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0