Mobilblogg- efter en lång tids vispande a...

Mobilblogg- efter en lång tids vispande av pannkakssmet (utan visp!!!!) så blev matlådorna äntlligen klara, så nu står dom i kylskåpet redo att ätas. Vi kikade på fångarna på fortet i samma Veva som Vi lagade mat och fan vilken nostalgi det är! Det är ett program jag verkligen kommer att följa(vilket jag har sett på fejan att många andra också kommer göra).. Nu ligger vi iallafall nerbäddade i sängen och ska kika ett avsnitt av vintergatan innan vi somnar. Imorgon blir det tvättstuga för fulla muggar även fast jag har grymt ont i ljumskarna o kroppen! :( kanske lika bäst att vänta tills thias kommer hem från jobbet. Jaja, vi får se hur jag gör. Bada ska jag iallafall göra imorn eftersom att jag inte hann med nå skönhetstimmar idag;) puss och godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0