Mobilblogg- godmorgon på er. Har inte kun...

Mobilblogg- godmorgon på er. Har inte kunnat sovit nånting inatt känns det som. Vaknade 3 gånger utav att jag hade sån jädra mensvärk så jag knappt kunde andas,trodde helt ärligt jag skulle föda i sängen, men som tur är gick det över efter nån minut varje gång. Nu har jag iallafall precis klivit upp ur sängen och ska ta mig lite frukost innan jag går ut med Svea. Hon sover dock fortfarande! Måste se till att ta ett lång jäkla bad idag också så jag slipper värken i rumpan för en stund, det är verkligen inte roligt att varken kunna sitta eller stå för det gör så ont haha.. Går förövrigt in i vecka 39 idag också så bilder kommer inom kort. Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0