Mobilblogg- precis när jag skulle börja ...

Mobilblogg- precis när jag skulle börja skriva en rubrik på bloggen via datorn så dör den.. Anledningen är att min datasladd är av och därmed skarvad och tejpad, så den gör ibland kortslutning i datorn haha. Därför får det bli ett mobilinlägg istället. Var ju som ni säkert vet på besiktning tidigare idag och det gick vell sisådär, lite småfel här och var men det är snart ordnat. Fick en skitdrygt utlänning som besiktningsman och han var verkligen ASdryg! Han både trodde och tyckte att ja såg ut att vara en motortjej, fast jag kan typ ingenting.. Eller jo, men långt ifrån allt han snackade om. Jaja, felen ska iallafall fixas och bilen ska ombesiktas nästa månad:) Vad har jag mer gjort då? Jo, jag var en sväng på dollar och köpte lite tvål och andra välbehövliga saker, sen nu på kvällern har jag bara legat raklång på soffan och haft svin ont i magen. Som mensverk fast ett tiotal gånger värre! Mamma kom förbi en sväng o kollade på lägenheten också, men nu har hon åkt igen och jag ska nog lägga mig i ett hett bad och hoppas att de lindrar smärtan! Tillomed ryggjäveln gör ont:( tycker kotten kan komma ut nu.. Sov så gott med er nu för det ska jag göra! Älskar min bästa thias


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0