Mobilblogg- tur i oturen säger jag bara! ...

Mobilblogg- tur i oturen säger jag bara! När vi skulle kolla på twilight så blev de nå knas med texten så den funkade bara på vissa ställen i filmen och då jag är väldigt kass på engelska så fick vi helt enkelt skippa att se den idag. Men som tur var så började fångarna på fortet precis då, så de fick bli till att kolla på det istället.. Nu ligger vi i sängen, t sover o har gjort det sen en timme tillbaka. Själv har jag försökt sova i dryga timmen men utan att lyckas. Har så jävulskt ont i min rygg o de bara ilar och ömmar i både rygg, bäcken och ljumskar trots att thias masserade mig tills han somnade (sötgrodaaaa<3). illa mår jag också, konstigt illa.. Går inte att förklara. Nåväl, de går säkert över . Imorgon bitti ska jag skjutsa t till jobbet, sen ska jag hem o vika all tvätt vi tvättade idag, därefter blir det troligtvis köpis där ja måste försöka hitta ett par billiga stövlar, blir tokig på att vara dyngsur om fossingarna efter varje promenad med Svea i det här vädret! Slutbabblat för ikväll, nu Måste jag försöka sova, klockan står på 05:45... Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0