mysa till det lite.

När vi var på affärn tidigare idag så köpte thias chips med dip , men eftersom att jag är lite utav en chipshatare , (eller åtminstone när det gäller SourcreamChips i kombination med (min) graviditet - kan spy bara av tanken på lukten!) så bestämde jag mig tillslut för att köpa en gurka och en massa morötter .
Så nu har jag skurit upp allting i "pinnar" och blandat iordning en god dip som står inne i kylen i väntan på att tas ut. Tänkte ta fram det efter det att thias sköljt ut sin hårfärg, för då ska vi slå på en film o mysa till det lite.


är så himla glad för att jag har min älskade thias
, han är mitt allt , mitt liv..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej!

Hur har du designat din blogg? Jag har precis skaffat mig en men förstår inte hur man får den personlig o fin som din? :)

2010-08-08 @ 01:21:08
Postat av: Linnea

Hej igen, det var jag som skrev igår (angående bloggdesignen). Dock skrev jag fel e-postadress. Det ska vara "hotmail.se" och inte "hotmail.com" :)

2010-08-08 @ 12:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0