myskväll med thias.

Det blev visst inte så mycket övertid för T´s del , utan han kom hem runt 5 tiden . Värsta braigt !
Nu ska vi ta en promenad ner till centrum och köpa lite godis ,chips o dip tills ikväll , sen ska vi hem och laga iordning pommes och chickenbits . Typiskt helgmat när det gäller oss , men det är ju så himla gott . Speciellt med lite goda såser.

Vi ska även kolla på flera braiga filmer idag eftersom att jag sällan orkar göra nånting annat än att ligga still nu för tiden. Vi ska blandannat se "prince of persia" , "vintergatan" och kanske även nån krigarfilm som jag glömt namnet på. Men vi får vell se hur mycket vi hinner med , vi brukar ju kunna fastna vid vintergatan och missa att kolla på alla andra filmer haha . Vi är näst intill beroende utav vintergatan .. Tur att vi har en säsong kvar efter denna säger jag bara.



Kollade ni också på det där när det gick på teve ? (typ 2004)
alla avsnitt finns på youtube för er som saknar det eller bara vill kolla på nåt nostalgiprogram som är grymt

Jag älskar min underbara thias. Han , svea och bebis är allt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0