nytt golv.

När thias slutade jobbet kom han hem och hämtade mig , sen åkte vi till mammas lägenhet och hämtade lite småsaker som vi hade kvar där (har fortfarande saker kvar..), sen åkte vi ut till valbo till thias föräldrar. Där fikade vi lite och satt och kollade igenom lite prover på olika golv . T ska nämligen fixa nytt golv i deras vardagsrum som just nu står tomt och tyst. Det kommer nog bli skitsnyggt !

Nu har vi precis kommit hem , t står i duschen och jag sitter i soffan med datorn i knäet och en glasspinne i munnen. Jag älskar att bita på glasspinnar efter att man ätit upp glassen , fast godast är endå glassen så nu ska jag nog ta mig en till ..och en till .. och en till..

Ska försöka välja ut lite kläder till kotten också som ska packas ner i BB-väskan , men det är så himla svårt ! Ska även koka napparna och lägga ner lite annat smått o gott som kan vara bra att ha .

Men nu , glass !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0