nytt till kotten.

Efter att jag och T hade vart in på försäkringskassan och pratat med en grintant , gick vi på stan en liten sväng .
Det blev först ett spel till T från Game , sen gick vi in på Lindex där vi köpte två overaller till kotten och underkläder till mig , allt på REAn förstås.

Overallerna va rödmärkta och kostade 17/st (rea) , sedan var det även tag2 betala för 1 , så vi fick två overaller till priset av en , vilket ju är himla billigt och bra .



Dom här två var dom enda som fanns kvar så det fick bli samma strl på båda (80) . Men då har ju kotten nåt att växa i. Sen är det ju inte hela världen om kläderna är lite lång i ärmarna/benen heller,speciellt inte på overaller.


 

Mina underkläder knäppte jag ingen bild på , men dom var iallafall mörkrosa(?). BH med tillhörande trosor. Bådatvå för 59:- , det är ju kalasbilligt. Älskar verkligen att handla när det är sådär mycket rea !

Det är tag2 betalaför1 på typ hela lindex för er som är shoppingsugna.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0