ovanligt pigg.

Klockan börjar närma sig åtta och jag har precis blitt klar med att platta hår och också slängt upp det i en hästsvans. Snart ska jag gå en liten promenad med Svea och därefter ska jag åka ner på stan och leta på en parkering (inte det allra lättaste). Därpå börjar det tre timmar långa mötet ..

Konstigt nog är jag fortfarande riktigt pigg , vilket aldrig har hänt förrut. Lillkotten verkar pigg den med , lever om som en hel armé där inne i magen . Synd att jag inte kan spela in videos på mobilen , isåfall hade jag kunnat visa. Ska kolla om det går med thias telefon sen, isåfall lägger jag ut en video. Kan ju vara kul att ha rörliga minnen också istället för bara en massa kort ..

Pissväder har vi fått också , näst intill höstväder om ni frågar mig . Det enda som fattas är en massa färgglada löv som yrar runt i den lite halvt kyliga luften .


Nu måste jag sätta lite fart ! Idag är det strumpor och "heltäckande" skor som gäller (för första gången på massor med veckor). Annars lär jag bli blöt som få .

Puss

Kommentarer
Postat av: gudmor

bara lite namn sådär

noel, wilhelm, august, ozzy, viking, elias :)

2010-08-18 @ 10:53:08
URL: http://snyggastvinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0