tro på fan.

Eftersom att jag missade att boka tvättid igår under dagen så gjorde jag det i samma veva som jag gick en promenad med svea och tro på fan , det fanns en tid precis nu - så jag tog den !
Så nu ligger en maskin tvätt nere och snurrar och är vell klar om en liten stund. Ena maskinen hade tydligen gått sönder så jag får helt enkelt vänta tills den här maskinen är klar innan jag proppar in den mörka tvätten. Men vad gör vell det när man inte har ett skvatt att göra & tvättiden håller på tills 15?

När T kommer hem ska vi packa bbväskan tillsammans , sen blir det nog bara lugnt hela kvällen (vad vi vet än så länge).

Kommentarer
Postat av: Natalia

jag älskar o läsa din blogg, det är aaas kul o se typ 2007 när du inte ens typ visste att du skulle bli gravid o nu är du det livet har förändrats jävligt mkt ..fränt väntar nästa inlägg!

2010-08-06 @ 15:28:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0