trött i kroppen.

Efter avslutad tvättid , affärsrunda , matförtäring, matlådegöring & så vidare , så sitter jag nu här i soffan och inväntar thias som håller på att ställa in matlådorna i kylskåpet . Vi ska nämligen kika på vintergatan , ni vet den där som gick som sommarlovsmorgon när man var liten ?! den är ruskigt bra !

Vi får vell se hur många avsnitt vi orkar med innan vi blir helt slut i ögonen . Kanske tar oss ett bad istället efter ett par avsnitt . Jag skulle verkligen behöva det just nu känner jag , jag har så himla ont överallt . I ryggen, benen , höfterna, fötterna .. ja , överallt i princip.
Jag vill bara föda nu , nu nu nu . Men endå går tiden så läskigt fort !

Nu är det vintergatan som gäller , tillbaka ikväll nångång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0