värsta omvägen.

På vägen hem från affärn ville thias köra , så han körde - värsta omvägen tillochmed . Bara för att "lära känna" bilen. Den är verkligen asmysig och kommer bli perfekt åt oss och våran älskade lilla familj , som snart blir "stor".

Vi köpte ju som sagt fil på affärn , för pappa skickade med oss lite blåbärssylt som han förövrigt hade gjort SJÄLV(!), inte alls likt min pappa . Därför bestämde jag mig för att jag faktiskt ville prova den redan ikväll & attans vad god den var . Den skulle nog vara ännugodare till pannkakor !
Köpte även hem lite frukt , vindruvor och nektariner . Jag är ju värsta frukt tokig !



Nu ska vi snart krypa ner i sängen för imorgon väntar en ny dag med jobb för thias del och möte och besiktning för min del. Måste gå upp senast klockan 8 imorgon , vilket är väldigt tidigt för att vara mig. Annars sover jag minst till 10. Är så fruktansvärt trött på mornarna ..dagarna och kvällarna också för den delen.

Godnatt på er

Kommentarer
Postat av: amanda

vad är de för ngn bil? :)

skulle inte sitta fel med 1 svar.. haha :D

2010-08-18 @ 11:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0