venna fick den stora äran - väckning !

idag fick venna den stora äran att väcka mig , genom att ringa .
Har verkligen sovit som en kratta inatt och därför låg jag riktigt länge i sängen för att "ta igen mig" . Men när Venna ringde så insåg jag att det kanske va dags att gå upp , så jag gick ut med Svea på en promenad , käkade lite mannagrynsgröt och nu sitter jag i soffan och kikar på "16 år och gravid"..

Jag måste vell snart ta tag i städningen här hemma för nu ser det verkligen förjävligt ut . Dels köket, men också alla andra rum. Två stora ikeakassar med skor och jackor tar upp hallen , så dom måste jag försöka få undan innan jag blir tokig . Jag hatar att komma innanför dörren och nästan snubbla på sånna saker, speciellt nu när jag är höggravid och trött.

Det är vell lika bra att börja nu direkt om man ska hinna nånting innan T kommer hem från jobbet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0