Från och med nu..

Från och med nu svarar jag inte på korkade kommentarer från "anonyma" människor.
Är det en fråga som "vart har du köpt ..hur mycket kostade ..osv" , så svarar jag självklart , men annars får det vara .

Det blev ett jäävla liv om våtservetter nu alltså . Och jag kan säga så här .. Jag må ha en offentlig blogg , men det innebär inte att jag tolererar alla typer av kommentarer. Jag har inte en blogg för att få tips om hur jag ska göra och när jag ska göra det , jag har det för min egen skull , så att jag själv ska kunna läsa om hur det var "förr".

Så nu vet ni det också .. Ingen är tvungen att läsa , det finns ett rött kryss uppe i högerhörnet där du kan trycka om du känner för att inte läsa .
det är inte för eran skull jag har en blogg! Orkar inte ha en massa tjaffs.

Kommentarer
Postat av: bloggare

Bra! fortsätta som vanligt och hoppa de kommentarer som inte passar, jag tycker om din blogg så som den är men massa tjafs orkar vi inte! :)

2010-12-01 @ 18:23:04
Postat av: eve

Du skriver riktigt bra och det är en rolig blogg att följa=) Jag läser den fler ggr om dan! Så kör ditt race o skit i idioter som lägger sig i..o du verkar vara en fantastisk mamma //Evelina

2010-12-01 @ 19:01:23
URL: http://evelinagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0