hemmamys.

Nu är vi hemma från alla dagens äventyr som började på Köpis , därefter thias familj och käkade och kikade julkalendern och så innan vi slutligen hittade hem igen.
Det blev en hel del saker på köpis , blandannat lite julklappar till våra syskon , sen köpte vi lite kläder till Lovis och jag köpte en tröja från tjockisavdelningen som jag blev kär i .. men som tur var så gjorde det ingenting att det var XL haha.

Lovis fick två bodys och en typ "dress". Vet inte om det ska vara en pjamas eller inte , men vi kommer iallafall använda den dagtid på Lovis , den var så söt . Det står "my daddy <3 me" , skitgulligt .

Nu ligger Thias och busar med Lovis i soffan , hon skrattar o skrattar så man blir helt varm i hela kroppen. Hon har inte sovit sedan köpis så hon är nog riktigt slut nu och ska därför sova runt halv tio som hon i vanliga fall gör (bortsett från dom senaste 3 dagarna då hon har vändt på dygnet verkar det som .
Inatt sov hon 12 timmar , helt galet ..

Nu ska jag fortsätta att kika på "så mycket bättre" med min älskade familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0