ingen bra dag.

idag är jag så jävla less på allt och alla . Ville bara att ni skulle veta det  !

Snart drar vi iväg till moster och firar in det nya året som aldrig kommer att bli bättre än 2010. Under det här året hag jag fått uppleva det finaste en människa kan uppleva - att föda ett barn !
Inte nog med det så har vi äntligen ett boende , som vi så länge funderade över efter att jag gjorde mitt positiva gravtest efter flera år av väntan och längtan från bådas sida.
Ja, Lovis var planerad och så fruktansvärt efterlängtad !

Jag är så glad över att detta år har vart så fint och underbart .. speciellt glad är jag över att jag fick föda fram vårat älskade barn.

..men jag är fortfarande less , riktigt less just idag.
o inte nog med det så känner jag mig så jävla ful och äcklig som alltid. Fattar inte varför jag aldrig kan trivas med mig själv.

Nej , nog om bitterheter , nu ska jag väcka min lilla kotteliten och åka iväg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0