julstressen har gjort sitt.

Fyfarao vad stressad jag känner mig ? Varför blir det såhär varje år för .. jag som inte ens gillar julen.

Iallafall så har vi storhandlat , samtidigt som vi tvättade ..
Sen har jag tagit en långdusch och nu ska jag slå mig ner och äta en barnmatsburk i soffan till Uppesittarkväll på fyran.


Thias är duktig och diskar och Lovis sover som en stock efter att ha vart skogstokig hela dagen. Min älskade .. Tänk att det är hennes första julafton imorgon. Jag ser faktiskt fram imot det litegrann. Träffa familjen och bara mysa och knäppa en massa kort på henne..

Tar med mig systemkameran imorgon när vi åker iväg , så det blir antagligen en hel del kort sen när vi kommer hem igen (dagen efter julafton).
Vi kommer först att vara hos min pappa med familjen , sedan hos thias familj där vi även kommer att sova kvar eftersom att vi ska ta några öl/cider/snapps sen när Lovan har gått och lagt sig. Men känner jag mig själv rätt så kommer jag vell kanske dricka 1-2 st för att sedan må illa , men vem vet. Dricka ska jag iallafall till maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0