Mobilblogg- vilken underbar dag alltså, fö...

Mobilblogg- vilken underbar dag alltså, först vinner sverige semifinalen i handboll, sen vinner Sverige över finnland i hockey , sen vinner min favorit grabb hela Robinson.. Värsta flytet!!! helt klart en bra dag. Har vart på topp hela dagen jag av lycka.. Nu ligger jag iallafall i sägen o kollar på mina fina som ligger och sover. Thias somnade mitt under vårt samtal han.. Och han som va 'så pigg', jo tjena! Kul kille thias;) Nemen in't är jag bitter in't ! Ska vell sova jag med så jag hinner få lite sömn innan lovis ska ha mat. Imorgon väntar EM final i handboll kl 16:55, sen vet jag inte alls hur vi ska spendera resten utav dagen, men städa skulle faktiskt behövas! Godnatt på er , sov så gott ni som inte redan sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0