mysig kväll.

Nu har vi ätit mat tillsammans med Anna och även kollat på lite program på teve. Har haft en riktigt mysig kväll..

Men nu börjar det bli dags att sova ..igen.. Känns som att man bara vaknar-sover-vaknar-sover. Ungefär så ser mina dagar ut , haha. Men det är faktiskt helt Okej , jag trivs med mitt liv . Även om jag lätt blir väldigt väldigt rastlös om dagarna.

Snart är det Jul och väldigt snart därefter ska jag göra ögonbrynen, känns kanske huuur bra som helst. Ni ska få se hur mina ögonbryn ser ut på riktigt snart . Jag brukar ju nästan jämt fylla i dom och så även om jag inte sminkar resten utav ansiktet.
Känns dock lite tråkigt att jag inte kommer att kunna sminka mig förns dom har läkt . Så jag kommer gå OSMINKAD på nyår. Tur att man inte ska göra någonting speciellt.

Kommentarer
Postat av: HannaNordin

Glöm inte att knäppa en före och en efterbild på ögonbrynen :)

2010-12-21 @ 22:34:41
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Emma

Du kan ju använda mascara :) det gjorde jag. bara att använda "tussar" att ta bort det med :)

2010-12-22 @ 12:18:33
URL: http://emmamagdalenasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0