tupplur.

Nu har Lovis somnat i mitt knä och ska sova sin första tupplur för dagen.. Hon har iförsig sovit i runt en timme , men endå. Antar att hon sover en timme till iallafall.

Funderar på om jag ska ta fram lite kött o så som vi kan äta till middag ikväll, så har man det tinat och klart. Blir nog kött och pommes o lite god sås.

Förresten , när Lovis vaknar så tänkte jag knäppa lite kort på henne . Såg att det var längesedan ja la ut bilder på henne här på bloggen. Och tro mig , hon har växt som tusan! Satte på henne ett par byxor idag och dom passade inte alls , endå var det 62. Det är så olika från plagg till plagg för vissa 62 byxor kan hon ha .. Men man märker att hon behöver 68 nu för alla bodys i 62 är skitkorta...

well... nu ska jag nog göra lite chickenbits eller nåt . Är vrålhungrig !

Kommentarer
Postat av: Linda, mamma till Liam

Jaha ojdå, ja så ska det ju inte bli :/ Ah vilken tur :)

2010-12-29 @ 16:37:31
URL: http://lindaperssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0