*****-möte.

goddagens ! idag har jag inte hunnit skriva någonting och det har sina orsaker :)
Först så vaknade inte jag förns 11:30 , sen har jag haft fullt upp hela dagen med att duscha , fixat håret och så. Sen på eftermiddagen var jag på ett möte , inte vilket möte som helst utan ett *****-möte.
Det gick vell bra , men var inte särskilt roligt ..

Nu har vi just kommit in efter en biltur med Åhlander , vi var på läkerol och kollade när några åkte pulka efter bilen. Väldigt guppigt säger jag bara ..

Snart börjar ParadiseFinalen och alla vet ju att Jackie kommer att vinna , så det är vell inte så jättespännande , men det kan ju vara kul endå ifall att bortsägningen bara var en bluff (vilket jag dock inte tror).
- ja menar , hur skulle hon annars kunna ha råd med alla skönhetsoperationer hon gjort på senare tid?
Men jag gillar jackie , hon är stentuff .

Efter paradise blir det nog till att sova , jag är helt sluuuuut & imorgon ska jag upp tidigt och lämna in bilen på en verkstad.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0