bättre sent än..

..aldrig ! ellerhur ?
Det är vell det jag ska skylla på i dethär fallet .


Jag var nämligen hemma hos venna igår och bakade , som ni kanske vet .
Jag lovade därpå att lägga ut en bild på våra smarriga muffins , vilket jag aldrig gjorde - men bättre sent än aldrig .
Jag hade bara mobilen med mig så det fick bli en liten mobilbild i kass kvalité.. men muffin som muffin..



Choklad-/banan- & äpple/kanelmuffins.
bananen blev en favorit ..
T håller inte med , utan kör hårt och hederligt på chokladmuffinsen.

När vi hade bakat och proppat i oss ett par , blev det dags att sova - jag sov över .
Vi vaknade lite titt som tätt under natten eftersom att max vaknade lite då och då. Tokstolle ... När vi vaknade så gick vi upp och gjorde varma mackor och drack te till frukost , jättemysigt .
Därefter åkte vi till Owes där Venna handlade lite småsaker i vanlig ordning . Jag själv är ju fattig så jag kan inte handla ett skvatt nu för tiden .



Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0