hel makeover?

Nu är det dags för frukost och det ser ut att bli ett varsit paket nudlar , det enda som finns i princip..
Men nudlar är gott och man blir fan mätt ett bra tag , så jag ska inte klaga.

Senare idag ska vi ut till valbo och T´s familj igen och T´s lillasyster(♥) ska klippa T och kanske mig . Jag har inte riktigt bestämt mig om ja vill klippa mig eller om jag ska vänta med det. Brukar ju aldrig bli nöjd så det vore ju dumt att bli arg när det är T´s syster som klipper , haha .
Men vi får se , jag kanske låter henne klippa endå :) Då vågar man ju iallafall säga till hur man vill ha ..
Jag kanske ska köpa en hårfärg också och lägga i lite slingor innan klippningen , skulle vara lite kul att göra en hel makeover när man endå är igång , men jag har så svårt att välja färg .

FÖRSLAG?


Nu måste jag börja med kokningen ..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0