kräftsallad.

åh , jag blev bjuden på världens godaste mat idag .
Jag tog en promenad ner på staden tidigare idag för att möta upp en vän och umgås lite . Vi möttes utanför Åhléns innan vi sedan gick upp på waynes där vi åt jättegod mat som jag blev bjuden på - tack älskade !
Det blev en sallad med pasta , kräftstjärtar , fåroströra och en massa goda grönsaker . Till det blev det en vitlöksdressing och ett glas med lingondricka , mums .

Vi hann inte prata så länge innan det var dags för min käre vän att återgå till sitt arbete. Då hämtade mamma upp mig och när vi kom hem släppte jag bara av mamma innan jag sedan tog en tripp till willys och köpte färgen som jag nu har i håret .

Klockan 16 slutar T jobbet så det är ju inte allt för långt kvar =D saknar min älskade pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0