kungsberget idag igen.

Vi åkte till kungsberget idag igen , även denna gång för att hämta men också lämna mammas killes barn och hans kompis.
När vi hade lämnat dom i kungsberget så åkte vi och hälsade på T´s pappa på sjukhuset i sandviken , sen åkte vi och käkade lite mat på Mcdonalds och därefter åkte vi och hämta grabbarna i berget igen.

Dagen har hittills vart mysig och gått hemskt fort & snart ska vi åka ut till valbo för att sitta barnvakt åt T´s lillasyster medans hans andra lillasyster och mamma går på modevisning :) Tar nog med mig datorn ut dit så att jag kan skriva lite och berätta lite mera . Kanske om graviditeten ? vem vet .
Ska även låna sötmalins silvershampoo för att försöka få bort den här förskräckliga gula färgen i mitt hår , hoppas att det funkar - men med min röta så kanske håret blir blått eller rött eller kanske randigt(?) haha

Nu ska jag gå på toa , packa ner datorn och göra mig klar för att åka .
Puss så länge




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan grattis till bebben!:D

Skulle vara kul och veta ifall ni börjat fundera på nåra namn?:)

2010-02-25 @ 19:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0