lax i ugn.

sitter hemma hos syster min och har precis blitt bjuden på mat här - lax i ugnen med en massa sallad och fetaost.
Hur gott som helst !

Nu är pappa påväg hit på en fika och min syster m. sambo gick precis ner i tvättstugan för att hänga upp en matta som nyss tvättades.

T är på arbetsförmedlingen och kommer nog inte att komma hit , så jag kommer nog inte träffa honom förns ikväll / eller när jag åker hem härifrån - när det nu blir .
Jag saknar han iallafall , det gör jag jämt när vi är ifrån varandra ...

Nu ska jag fortsätta äta lite sura godisar som jag tog med mig hit :) Puss

Kommentarer
Postat av: tänker du efter vet du vem

kom på besök hos barbapapa .- kiss olle bajs

här är familkjen barbapapa - stanna en stund hos barbapapa

trollar om sig på sekunden - från tjock till smaal

2010-02-15 @ 19:30:04
URL: http://ktv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0