Os-natt.

Igårkväll var jag ju hos venna som ni vet , sen kom även T dit och tillslut kom också Ken dit - fast bara för att hämta oss.
Vi åkte därefter till willys och handlade lite innan vi sedan åkte vidare hem till oss och bredde mackor som jag skulle äta inatt när vi kollade på hockeyn , men jag åt upp dom typ direkt , haha. Vi tog också med oss vårat dubbeltäcke och mat till svea för att kunna sova över hos Ken. Jag somnade typ direkt när vi kom dit ,för att sedan vakna igen lagomt till andra perioden utav hockeymaychen - som sverige förövrigt vann !

Nu är T och Ken ute och skottar av Kens tak på hans lilla stuga där vi har sovit , det har nämligen börjat droppa vatten längst skorstenen , så det bådar inte gott för kens del - tur att han är snickare !

Nu ska jag kolla på Os och vänta på att grabbarna är färdiga därute ! Sen ska vi nog dra och bada på fjärran..
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0