reaktioner.

Jag blev så himla lycklig när jag nyss gick in på bloggen och såg att jag fått fem nya och FINA kommentarer från blandat folk där ute . Är så glad att det faktiskt finns folk som kan glädjas för någon annans skull (istället för att anonymt skriva en massa skit pga att dom själva är osäkra) .
Ni som skrivit , ni och era fina kommentarer är guld värda :)

Fem fina reaktioner.

• men gud, de trodde jag inte. STORT GRATTIS!! :D Gud va rooooligt. :)

• shit! fan va otippat!
men grattis till er båda :)

• Ååhh gud va kul!!! :D

• fick rysningar i hela kroppen när jag läste! stort grattis! :D

• Äntligen!;)<3 Jag saknar er Frajs! När ska vi ses igen? Hoppas du vet att jag inte tappat bort, eller struntar i att höra av mej. Det är svårt utan pengar på telefonen osv. Men i veckan blir det ändring på det. Pengar kommer börja rulla in, allt kommer bli som, vanligt. Hoppas det kan bli det mellan oss igen också? Ses lite oftare? Hitta på något? Mysa med barnprogram? Vad som helst;) Love u!



Tack för era fina kommentarer. Hoppas det fortsätter på samma positiva sätt :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0