så jävla less !

Snart åker en rakaparat fram , helt ärligt ..
Silvershampoo hjälpte inte ett dugg på mitt äckliga hår , så nu får jag fortsätta att se ut som gullefjun. Det känns helt hopplöst , som om jag börjat om den långa prosessen med att försöka få mitt hår från gult till blondt .

men jag får vell köpa en hårfärg imorgon och hoppas på bättre resultat ! vad sägs om en brun ?
Jag vet inte ja , vi får se imorgon , jag måste nog sova på saken ..

Nu är vi iallafall hemma från barnvakteriet i valbo och nu vankas det verkligen sängen ! Fyfan vad jag är slut !

Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Frida!



Vad kul att ni ska få barn. Ville bara skriva att hårkvalitén kan försämras när man är gravid så mitt tips är att färga ditt hår mörkt tills ditt lilla knyte kommer. Då kan du blondera dig igen.



Ha det bra!



Gammelgrannen Lotta

2010-02-26 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0