sockersöta.

Idag blev det som så att jag och mamma min åkte iväg och hälsade på min lillebror , T stannade hemma för att umgås med en kompis.
Det var en hemskt dålig väg tills dess att vi var framme hos min lillebror , så det tog lite längre tid än vanligt , men till slut kom vi fram. Vi började med att fika lite innan vi sedan åkte vidare till bondgården , ni vet ? Den som jag skrev och la ut bilder om för cirka två veckor sedan.
Anyway , deras får hade lammat - vilket innebär att den hade fött lamm , tre stycken , varav 2 mycket svaga lamm. Dom hade tatt in dom för att dom skulle kunna återhämta sig , vilket verkade lönlöst . Dom var jättesvaga och den ene tog inte ens emot ersättningen som dom gav via nappflaska . Så den lille kraken kommer nog inte att klara sig.
Det gör ont i mitt hjärta att se ett så himla gulligt djur må så otroligt dåligt..

Håller alla mina tummar och tår för att dom överlever bådatvå !



- gullpluttarna ! Hur mjuka och gosiga som helst ..


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0