spännande.

märks att gävlefolket börjat snacka runt om våran graviditet - spännande :)
Välkomnar alla som har någonting positivt att komma med ..

Nu har jag och T just tatt en kvällsmacka och nu är det tänkt att vi ska sova . Vi kanske får besök imorgon utav mammas karl som förövrigt bor i kalmar i vanliga fall. Han och hans son ska vara här över helgen , tror jag (?) . Så det blir vell fullt hus här hemma .
Kanske jag och T ska passa på att åka hem till pappa och sova där en natt eller två , det var ju trots allt ett tag sedan man var ut till han och huset . Jag saknar faktiskt mitt barndomshem och min fina pappa ..

Men nu är det sova som gäller , godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0