svar till anonym.

Fick en anonym kommentar från någon som ville veta om vi hade tänkt på några tänkbara namn till våran lilla skatt som befinner sig i min mage..
Eftersom att personen valt att vara anonym så får jag (som vanligt) lösa det genom att svara i ett inlägg här och nu.

Vi tänker och funderar över både pojk- och flicknamn dagligen , men det är ingenting jag kommer att dela med mig utav eftersom att vi vill att namnet ska vara hemligt fram tills dess att knytet föds. Våra familjer kommer givetvis att få vara med och tycka , men bestämma gör vi själva :)
ja , vi har börjat fundera på namn.

- Ni får mer än gärna komma med förslag
på fina pojk- och flicknamn , gärna ovanliga namn -då vi helst vill ha ett speciellt namn som så många inte heter .

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0