whatever?

nu är jag hemma igen efter dagens bravader .
Det började med att jag fixade mig lite fort , därpå drog vi iväg till Owes och köpte lite godis . Sen ikea och köpte en varsin korv för att stilla vår otroliga hunger , sen blev det en tur till sandviken för att hälsa på T´s pappa på sjukhuset .
Vi fikade och hade allmänt trevligt innan det blev dags att åka hem igen ..

Vi åkte till willys här i stan och köpte lite nudlar som vi sedan lagade i ordning hemma hos min syster efter att ha vart hem och hämtat våran älskade hund Svea .

Oj , det blev lite snabbt detdär...
Hoppas ni hängde med , om inte så ...whatever?



Nu kikar vi på kniven mot strupen och efter det blir det nog inte mer än att sova , jag är trött som en jude -som min lillebror så fint brukar säga .

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0