yr.

Har just kommit ut från en varm och skön dusch , eller jag har faktiskt hunnit äta också , fiskbullar med potatis. Duschade , det gjorde jag innan jag åt . Det är faktiskt rätt jobbigt att duscha nu för tiden, jag blir så jädrans yr när jag har suttit ner och rakat benen och sedan ställer mig upp igen . Det liksom svartnar för ögonen.
Men man ska ju inte klaga , det blir nog inte bättre med tiden - snarare tvärtom.

Nu ska jag och T kolla på en film tror jag , det är ju ingen OS om dagarna ..

Puss

Kommentarer
Postat av: J.Öhneskog

jag är också glad över de =D hoppas man får komma på dopet . OCH hinna känna på magen några gånger innan ! ( :<3

2010-02-20 @ 15:16:29
Postat av: lina

grattis så mycket, lite roligit att jag frågade dig för nån månad sen om du var gravid :)

2010-02-20 @ 16:28:24
URL: http://carowlajn.blogg.se/
Postat av: Bella Dahlqvist

Såg att du skrivit på FB, typ jag är världens lyckligaste. Tänkte då kommentera och fråga om du var gravid också.. GRATTIS, jätte skojj.. Lycka till med allt och hoppas att illamåendet går över! KramKram

2010-02-20 @ 17:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0