3 spännande program.

Nu är vi hemm från Ken i valbo igen , vi kollade på en massa spännande program , eller ja .. 3 stycken iallafall. Det blev först familjen annolunda , sen spårlöst & till sist paradise hotel - alla på samma kanal , är det inte otroligt . Annars brukar man oftast behöva blippa runt mellan typ 3 kanaler för att kunna få se det man vill se , men inte idag. Idag hade jag tuuur !

T har slått sig ner vid ett dataspel , men inte med internetet denna gång och tur är vell det . Då hade jag behövt gå och lägga mig , i brist på annat ..
Vi funderar starkt på att sova , eller det kanske är jag som funderar starkt på det , T är aldrig trött på kvällarna längre så jag brukar lägga mig ensam vid midnatt (24tiden). Istället sover han hela dagarna och det är ju verkligen jättekul , kanske för han ..

- ni är dom två finaste jag har i mitt liv ..


Nu ska jag iallafall krypa ner och sova , men först tvätta bort mitt förbaskade smink och även borsta gaddarna !
Puss och godnatt .

Kommentarer
Postat av: Plutten

Och jag och Robin som stack iväg och käka Max missade nästan heeela andra avsnittet av Paradise:O Du får berätta allt om det när vi ses sen idag;) <3

2010-01-12 @ 09:37:45
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0