denna förbannade jävla nyfikenhet.

Vad har människor för fel egentligen ? nåt jävla allvarligt måste det ju vara iallafall ..
Jag börjar lacka ur riktigt rejält nu för att vara helt ärlig !

Grejen är den , folk är så jävla nyfikna & inte nog med det , när dom väl är så jävla nyfikna så verkar dom ta saker helt förgivet.
Jag tänker inte sitta och skriva ner varenda händelse,upplevelse och ord som sägs eller sker i mitt liv . Ibland funderar jag helt ärligt på att stänga ner bloggen och aldrig mera börja skriva igen.
Men det vet jag att jag inte skulle klara av , inte för att jag skulle komma att sakna er eller så , utan enbart för mitt egna välbefinnande . Jag måste helt enkelt skriva av mig ibland & därav denna ointressanta blogg ..

Tillbaka till nyfikheten !
Ni som enbart är ute efter fakta , tänk ett steg längre ..



THE END

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0