färgat mammas hår.

Det blev en färgning i mammas hår istället för slingor . Så nu har hon sköljt ur färgen och även torkat det osv. Hoppas hon blev nöjd , men det verkar så iallafall ..

Tog tyvärr inga bilder , men vi ska på lite kalas senare idag hos min kusin och hans mamma som sådär lite i efterhand ska fira sina födelsedagar just idag . Det blir vell lite fika och så ..
T hade bestämt med sin familj att dom skulle äta tacos tillsammans ikväll .. Men eftersom att jag inte visste någonting förns nu idag om det så vettesjutton hur det blir för min del . Vill ju hinna med att både fira kusin+moster och träffa T´s familj =/
Men det ska nog lösa sig , jag får vell ta bilen ner till T och hans familj efter jag vart hos kusinerna . Dom bor ju trots allt inte långt ifrån varandra , 2 kilometer kanske .. :)

Nu ska jag börja platta håret o sminka mig lite .. Det får nog bli en lätt frisyr idag , allt hår i en spänd hög toffs !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0