födelsedagskalas.

Nu har vi ätit frukost här hemma och nu återstår lite städning och sen fixa iordning oss inför födelsedagskalas i valbo. Jag har redan klätt på mig , men inte borstat håret eller sminkat mig. Känns nästan helt onödigt att sminka sig när man är så innibombens torr i ansiktet som jag är , nästan finare att vara utan då , men endå inte.

Eftersom att rivningen av huset i valbo är i full rulle så får svea stanna hemma idag medans vi åker dit , det är vell lika bäst det när det är så mycket brädor och spikar överallt .

Jag satt just och kollade igenom min blogg lite & gud vad jag har blitt dålig på att lägga ut bilder nu för tiden, därför tänkte jag knäppa lite kort nu och lägga ut , haha , ska bara komma på VAD .
Så, nu har jag knäppt tre bilder , den första är på mitt smink som ligger i väntans tider på att jag ska roffa åt mig det och dölja mitt riktiga jag .


Den andra är på en fruktansvärt risig mig , den togs som sagt allderlesnyss på mammas säng där jag sitter nu.


Den tredje och sista är på våran fina utsikt (fast från mammas fönster).







Nu ska jag plocka ordning lite på rummet !
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0