första januari.

Fasen vad slut jag är idag , men då vill jag inte ens tänka tanken på hur slut T är som drack igår.
nej , jag drack faktiskt inte igår , eller jo , en tvåa jäger och några klunkar öl - men sen sa kroppen ifrån !

Jag hade en skitmysig kväll hos Challe och blomman trots att jag inte drack , vi spelade spel och kollade på raketer vid tolvslaget , riktigt mysigt . Sen att vi fick världens godaste mat gjorde ju verkligen saken ännubättre !!

TACK TACK TACK !

Nu har vi iallafall vaknat och ska precis till att äta frukost . Klockan tre är det filmen Ivanhoe på kanal 3 & då har vi även bestämt oss för att köpa en pizza !
Efter det kommer mamma och hennes karl hem , då måste jag verkligen ut och övningsköra till uppkörningen som jag har snart .







Nu kallar frukosten ! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0