Fotograf funnen ?

Nu har vi ätit mat och även kollat på filmen , riktigt bra var den ! ..och maten var riktigt god !

Nu har Harry Potter börjat på kanal 3 så den kanske man ska ta och se , eller så kanske man ska börja ta tag i städningen här hemma . Ska damsuga och tända lite ljus osv tills mamma kommer hem .

Mitt illamående håller fortfarande i sig , hoppas verkligen inte att jag börjar bli sjuk . Förövrigt så skrev Ronja en kommentar till det senaste inlägget jag skrev , hon skrev att hennes pojkvän Robin gärna kunde fota oss & det verkar ju inte helt fel , bara det blir ett foto så .
Vi hade ju kunnat fota med stativ och allt vad det innebär också , men det känns som att det blir mera feeling ifall någon riktig själ håller i kameran och pillar med inställningar osv. Sen är det ju alltid lättare att veta hur man ska stå osv när det finns någon som kan stå bakom kameran och berätta .
- så det ska bli riktigt spännande att se när, var och hur det blir  ! :) Heja Robin !

Nu ska jag ut och gå en sväng med dammsugaren härhemma ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0