grilla?

godmorgon ! blev väckta här i "huset" utav att mobiltelefoner ringde och hade sig (som vanligt) . Men som sagt , det är skönt att komma upp i tid endå .

Nu har T tagit med sig Svea ut på en promenix och jag ska sätta igång att knåpa ihop någonting vi kan äta till frukost , inte det allra lättaste när det inte finns en skymt utav mackor i heeela skafferiet.
Mackor är ju det man vill ha på mornarna ju ...

Idag ska jag och T äta korv med bröd har vi bestämt , men vi vet dock inte om vi ska åka iväg nånstans för att grilla eller om vi bara ska tillaga det här hemma ?! det visar sig . Men det vore ju mysigast att åka iväg nånstans , men jag är ju så jävla fryssen av mig :(

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0