haha, älskade du !

Thias håller på med nån typ av SHOW här i sovrummet. Han har tatt på sig trosor(!!), min mjukisdress , bh och en handduk som han har snurrat runt håret för att se extra "tjejig" ut .
- det värsta av allt är att han liknar en tjej , haha . Ibland funderar jag på om han inte är en tjej , fast då vore det ju hemskt konstigt att förklara nuläget , haha .

Nåväl , det är en hemskt trevlig show iallafall , älskade du .

Nu ska jag krypa ner och sova , T vägrar och sova så han ska kolla på sin förbaskade serie till klockan "mittinatten".Han har fan vändt på dygnen !
Fast just nu är det jag som sover längst om mornarna ..

Imorgon ska jag träffa min syster som jag inte träffat på jättelänge ! så imorn går jag upp med tuppen , eller inte.
Puss

Kommentarer
Postat av: Plutten

Haha! Visst är dom underbara våra karlar? xD

2010-01-22 @ 12:00:43
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0