HÅLL I HAKAN !!!

Nu ska jag berätta en sak som mina närmsta vänner säkerligen kommer att behöva hålla i hakan för att kunna höra på ..
- är ni berädda ? okej ..


JAG , FRAJS , HAR SLUTAT SNUSA ...
Helt otroligt .

anledningen är att jag faktiskt inte har råd längre. Jag har ju som sagt inget jobb och får inga bidrag eller liknande , så där har ni anledningen . Det suger , jag vet .. Men vad gör man inte ? Har man inte råd , kan man inte hålla på.


(thias uppätna naglar , uääääck)

Nåväl , jag har iallafall vart utan snus i 2 vekor , på måndag . De enda gångerna jag är riktigt sugen är när jag precis har ätit klart och bara sitter ...- Då , då är jag sugen som fan .
Men nu har jag ju klarat två veckor så nu lär jag ju inte börja igen ...

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0