hemma.

Nu är jag äntligen hemma efter en låååång (men rolig) dag på vifft ! Jag och min syster har umgåtts hela dagen och vi har hunnit med en massa skoj . Först åkte vi till Stadium till exempel , sen hem och åt jättegod mat och nu på kvällern mös vi till let´s dance - så jäkla saknat !
Jag älskar att vara med min syster , men det händer inte så ofta nu för tiden . Jag hoppas kunna hitta en lösning , eller rättare sagt så hoppas jag att hon kan hitta en lösning , hon jobbar ju jämt och ständigt..

Vi har hunnit med att parkera om den förbannade biljäveln också , bilen som inte fungerar och som inte fungerat sedan mamma lämnade staden (och bilen). Det var nog inte meningen att vi skulle få låna bilen med tanke på att den gick sönder samma dag som hon åkte iväg ..

Nu ska vi iallafall krypa ner i sängen , T ska kolla på en film och jag ska SOOOOOOOOVA , sova ända tills jag inte orkar mera , för nu är jag verkligen skittrött.



Tänk att vi vart tillsammans i hela 1 år och 6 månader , helt sjukt .
Vart tar all tid vägen ? Vill att du alltid ska veta att jag är din , för all framtid ...


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0