hille.

Snart kommer min mosters tjej Lina för att hämta oss , vi ska äta middag , kolla på "film" & umgås :) Trevligt värre.

T sitter fortfarande vid sitt förbaskade spel , så det blir vell ett helvete att försöka få honom därifrån när han sitter som klistrad framför dataskärmen - usch vad jag hatar dataspel !
Jag tog internet en snabbis så att jag skulle kunna skriva lite , annars så använder han de när han spelar , så inte kan jag sitta på internet heller .. kul .

Nemen jag ska vell gå och dricka lite fanta jag , kände att jag blev riktigt sugen på det ! Tjingeling .

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jah klart vi ska :) Har ju en massa kilon som jag lär gå bort då ;)..



Längtar som en tok tills hon behagar att kika ut så spännande...



Du lär hälsa till Pontus om du pratar med han nå ...

2010-01-11 @ 17:07:18
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0