ingen ork.

God förmiddag ! idag blev det inte till att sova lika länge , har faktiskt sovit ritkigt dåligt inatt och inte mått särskilt bra på nåt sätt . Känner mig fortfarande hängig och börjar undra när förkylningen ska gå över .

T har gått ner på staden till arbetsförmedlingen , vilket jag också borde ha gjort . Jag hade tyvärr ingen ork att gå upp så jag kände att jag får ta det imorgon eller på måndag , det kommer endå inte gå nå fortare om jag gör det idag eller i morgon.
Istället tänkte jag ta och bädda och börja vika in all tvätt som (fortfarande(!!) hänger på torkställningen. Sen ska jag även hinna ta en sväng med damsugaren och välja vilken mat vi ska äta idag innan min älskade T kommer hem. Tänkte överraska honom med lite lunch, om jag kommer på nåt bra vill säga .

Jaja , lär vell skynda mig lite nu ! puss

Kommentarer
Postat av: charlenehaglund.blogg.se

hehe förstod nästan det..

Jadu, du är nog ändå brunare än mig när jag kommer hem.. ha ha , som vanligt de ;P

2010-01-21 @ 12:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0