jag minns inte.

Godmorgon ! Vaknade för en halvtimme sedan utav att venna ringde , eller så vaknade jag innan , jag minns inte !
T ligger fortfarande och grisar i sängen som vanligt , så jag får vell vara uppe nån timme innan han tycker att det är dags att kliva upp. Svea sover självklart också .. - pensionärSvea!

Venna ringde iallafall och tyckte att vi skulle åka på tripp i dag till valbo och OweJansson osv , så det ska vi kanske göra lite senare idag eftersom att jag , nu på förmiddagen , ska vara med Ronja innan hon börjar jobba . Mamma har redan hunnit stuckit iväg nånstans så ingen bil har jag heller , gud så tråkigt . Man börjar nästan vänja sig vid att ha bil tråkigt nog . 
Men snart , snart köper vi egen ..

Mina fina syskon + T

Nu tänkte jag sno på mig lite joggingkläder och ringa mamma , sen ska jag även äta frukost och ge svea mat innan jag börjar tänka på annat . Toodeloo , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0